Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yuu lucas sayaka

5 plaatsers

Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Yuu lucas sayaka

Bericht  Yuu ma jan 18, 2010 11:20 pm

Nicole dwong me om mee te doen en haar tweeling broer hier te zijn XD

Naam: Yuu Lucas sayaka
Roepnaam: Yuu, Lucas was zijn schuilnaam toen hij weg was gelopen.
Leeftijd: 15 3 minuten ouder dan Yumiko
Verjaardag: 24 mei
Krachten: [Ik geef jou een kracht, dus je hoeft niets uit te kiezen. Ik kies meestal een kracht die past bij je verleden, karakter.] ( A.U.B Niet het zelfde als Yumiko )

Afdeling: Zwadderich

Familie: Een zusje, Yumiko. Een vader en moeder die hij nooit heeft gekent.
Afkomst: Yuu komt uit Japan, de hoofdstad van Japan, waar een weeshuis stond naast het kerkhof.
Verleden: Yuu heeft het zelfde meegemaakt als Yumiko tot hij weg ging, Hij liep weg en had een brief achter gelaten voor Yumiko dat hij haar weer zou zien, hier, hier bij zweinstein. Hij heeft zich aan zijn beloofte gehouden en is hier heen gekomen, hij heeft veel meegemaakt, veel duisterheid en mystery's gevolgt, hij is samen met Rain zijn beste vriend weggelopen van het weeshuis, Rain had een bijzondere kracht, genaamd Licht&Donker. Ik was altijd bang voor die kracht geweest. Maar laat ik bij het begin beginnen van mijn verleden: Ik werdt samen met yumiko in een mand voor het weeshuis gelegt onze haren waren zilverig en het was vollemaan, mijn ene oog was blauw en mijn andere oog helder fonkelend grijs, die als ik boos werdt rood gloeide, De deur werdt open gedaan van het weeshuis er kwam een knorrige vrouw aan en keek ons, Mij en Yumiko raar aan, ze keek of mijn ouders er waren maar die waren er echter niet. Ze heeft ons daar laten liggen in de hoop dat iemand ons zo komen halen, maarja als baby huil je natuurlijk dus ik begon te huilen, Yumiko werdt er wakker van en begon mee te huilen de vrouw deed weer open en schreeuwde tegen ons. Yumiko was stil maar ik huilde verder, De vrouw schopte tegen onze mand aan, een voorbij ganger zag het en zei iets tegen de vrouw, ze nam ons mee naar binnen en verzorgde ons de voorbijganger kwam elke dag kijken tot hij dood ging. De man stierf voor mijn ogen als 3 jarig jongetje hij werdt gedood door iemand met de krachten Metaal&Ijzer. Een jongetje had net zijn krachten leren kennen maar had daarbij de man gedood voor mijn ogen. Ik herrinner deze dagen er goed. De vrouw dacht echter dat het mijn schuld was en sloeg me met haar riem op mijn rug, de strepen zijn nog steeds zichtbaar, Na mate ik ouder werdt kreeg ik 2 vrienden, Rain en Olivia, Oliva had de krachten Helen&Botten, daar maakte zijn wonden mee dragelijk, Olivia was een goed en lief meisje die ook werdt gemarteld maar zij was nog niet zo erg gemarteld als mij, Ze helde haar wonden daarna altijd metteen, ik kon dat dus echter niet. Olivia was mijn eerste vriendin, maar ze ging vreemd, vreemd met mijn beste vriend, bijde mochten we van haar het niet zeggen ook niet tegen elkaar, tot ik haar zag zoenend met Rain in haar kamer. Ik werdt woedend en had mijn ketting op haar gericht, ik wist al waar die ketting voor diende Yumiko niet daar moest ze zelf achter komen, Mijn ketting was het teken van Licht. Mijn woede brande en rain vond het maar raar waarom ik zo deed, hij vroeg aan haar waarom ik niets mocht weten van hun relatie, woede vlamde in me op en ik krijstte naar haar letterlijk. Ik stormde op Rain af en duwde hem tegen de muur aan en schreeuwde dat het mijn vriendin was, Rain begon te begrijpen en keek me rustig aan, hij zei ik weet zijn woorden nog goed '' Yuu we zijn er ingeluist door een playend meisje ''. Rains ogen vlamde en ik probeerde hem rustig te houden, Olivia kon er niet tegen en begon te huilen ze zei dat ze vreemd ging omdat ze van ons alle 2 hield, ze rende weg en wij rende achter haar aan, Rain en ik rende en rende we zaggen Olivia stoppen bij de waterval boven aan de top en ik en rain waren nog beneden, we schreeuwde dat we het niet erg vonden en dat ze dat niets moest doen, ze zij alleen tegen ons, '' Ik kan zo niet leven met 2 jongens die van me houden en ik van hun ik kan niet kiezen als ik dit doe hoef ik dat nooit'' ik zag haar tranige ogen en voelde mijn eigen ogen verwateren, ik zag hoe ze sprong ze raakte niet de stenen dus ik was opgelucht maar ze kwam niet boven ik en rain zijn in het water gedoken maar we konden haar niet vinden, uiteindelijk, lag ze op de bodem, met haar ogen dicht, ze had zich zelf gedood, om wat eigelijk om ons. Rain en ik konden niet stoppen met huilen en ons zelf de schuld geven. Ik werdt nog steeds gemarteld en zag dat Yumiko dat ook werdt, ik zag haar lijden en kon het allemaal niet meer aan, ik pakte mijn spullen in en legde een brief neer dat ik samen met rain weg zo gaan, ver weg, ik weet nog dat ik de deur uitliep en yumiko rend de trap afstormde, huilend en onder het bloed. En ik ik rende weg voor haar en rain ik hoorde haar nog schreeuwen '' IK WIL ME ''. De tijden erna voelde ik me schuldig, vol haat, maar Rain hield me op de been, wij waren beste vrienden voor altijd maar zonder geld en niets, Rain en ik stolen en belandde uit eindelijk in de gevangenis, daar heb ik gezetten tot me 14e, maar daarvoor was er nog iets gebeurt in de gevangenis heb ik mijn krachten leren te beheersen en ze gebruikt tegen de bewakers, ik deed ze pijn maar dode ze niet, Rain wel, daar werdt hij voor gestraft waar ik hem zo voor had gewaarschuwd toen ik 12 was werdt rain mee genomen, Hij werdt geelkotrokuteerd. Ik heb hem ook beloftens gedaan en die ga ik hoe dan ook ook na komen. Yumiko's verleden heb ik verder niet mee gemaakt maar ik dacht elke dag aan haar en hoopte haar te herkennen als ik daar eindelijk was mischien was ze te erg veranderd. Maar herkende ze mij wel, ik was kwa uiterlijk niet zo veel veranderd. Toen ik uit de bak was heb ik me naar zweinstein getrokken en zit hier nu op school, klaar om mijn kracht beter te leren kennen. Ookal was ik bang voor de krachten Metaal&Ijzer, en iemand met helen zal mijn te veel aan olivia moeten denken, die arme olivia en rain, hopelijk waren ze nu bij elkaar, dat gunde ik ze.
Belangrijke personen: Rain, Yumiko, olivia
Belangrijke voorwerpen: De ketting, een kroontje die ik bij mij geboorte kreeg.

Lengte: Yuu is 1.70 en zal door groeien tot 1.80
Haar: Yuu heeft zilverig lang haar wat voor zijn ogen valt, het is steil en hij doet er niet zo veel aan meestal wordt hij wakker drukt zijn haar plat en loopt dan de heledag zo.Yuu heeft nooit zijn haar geverft en is dat niet van plan
Ogen: Yuu heeft 2 kleuren ogen een zilverachtige grijs oog en een helder fonkeld blauw oog, hij draagt soms lenzen, Vele rode lezen, maar of het wel echte lezen zijn weet niemand zeker.
Lichaam: Yuu is erg vermagerd toen hij vast heeft gezetten, Hij is ook erg lenig maar ziet er zwak uit, maar als je hem uit zo dagen zal je denken dat jehem makelijk verslaat wat echter niet zo is.

Karakter: Vroeger: Bang,aardig,schattig,spontaan en romantische. Nu: Moordlustig, mistrieus, Stil, onhandelbaar,angstaanjagend,romantische. Als je hem goed kent dan kan het zijn dat hij aardig tegen je is.
Liefde: yuu is erg romantische, als hij je leuk vind zal hij het niet laten merken maar als je hem leuk vind en hij jouw zal hij zich niet snel binden, hij heeft bindings angst wat door Olivia is gekomen en is daar bang voor dat dat weer gebeurt.Maar veel mensen denken dat hij Gay is door mijn kledingstyl en kroontje wat niet zo is.

Hobby's: Piano spelen.
Talenten: Piano spelen.
Zwakheden: Yuu is niet erg goed in liegen, hij kan er niet tegen als mensen tegen hem liegen en zal dan kwaad worden, hij reageerd echter dan woedend, je zo denken dat zijn ogen vlammen, je kan hem dan moeilijk rustig krijgen.

Overig: buiten zijn schooluniform om draagt hij skinnybroeken en shirtjes en een vest er over heen ofzo, met zijn kroontje net zoals de picca's. Hij ziet er gay uit maar is dit dus niet. Toen hij naar de gevangenis had hadden Rain en hij een maffia groepje gecreerd waar Yuu nog steeds concact mee heeft de rest zit nog steeds in de gevangenis. De 2 andere heten Kumiyuu en Toushiuu.

Plaatjes
Yuu lucas sayaka 687474702s6934332r70686
Vroeger

Yuu lucas sayaka Magicalgirllyricalnanoh
Olivia

Yuu lucas sayaka Thf
Yuu in gevangenis

Yuu lucas sayaka 684q
De groep rain heeft deze gemaakt.

Yuu lucas sayaka Animeguy2
Rain met geverft haar en lezen in.

Yuu lucas sayaka Cuteanimekawaiigirl
Yumiko in zijn herringeningen toen ze klein was

Yuu lucas sayaka Cuteanimewitch
Yumiko in haar halloween outfit

Yuu lucas sayaka Cazovve1caohiwegca9l7u1
Zo ziet zijn zusje er denkbeeldig voor hem uit.


Laatst aangepast door Yuu op di jan 19, 2010 6:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Yuu
Yuu

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Niu Lihua di jan 19, 2010 9:01 am

Oke is goed, totzover is je rol goedgekeurd!
Niu Lihua
Niu Lihua
Admin

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 17-01-10

https://zweinsteinhogeschool.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Yuu di jan 19, 2010 6:38 pm

Hij is klaar
Yuu
Yuu

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Seth Downland di jan 19, 2010 6:44 pm

Ben ook benieuwd wat jij krijgt. ;D
Seth Downland
Seth Downland

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Yuu di jan 19, 2010 6:47 pm

Seth Downland schreef:Ben ook benieuwd wat jij krijgt. ;D

Ja ik ook. Heel erg. Embarassed
Yuu
Yuu

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Seth Downland di jan 19, 2010 6:48 pm

Yuu schreef:
Seth Downland schreef:Ben ook benieuwd wat jij krijgt. ;D

Ja ik ook. Heel erg. Embarassed

Haha. XD
Seth Downland
Seth Downland

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Yuu di jan 19, 2010 6:49 pm

Ik hoop niet dat ik de zelfde krijg als Yumiko omdat we tweeling zijn ofzo. Grrr.
Yuu
Yuu

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Seth Downland di jan 19, 2010 6:51 pm

Yuu schreef:Ik hoop niet dat ik de zelfde krijg als Yumiko omdat we tweeling zijn ofzo. Grrr.

Hm ik denk wel dat je wat anders krijgt hoor. :d
Seth Downland
Seth Downland

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Yuu di jan 19, 2010 6:51 pm

Hoop het anders is het zo saai. Razz
Yuu
Yuu

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Seth Downland di jan 19, 2010 6:52 pm

Yuu schreef:Hoop het anders is het zo saai. Razz

Dan hoop ik het ook voor jou n_n
Seth Downland
Seth Downland

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Yuu di jan 19, 2010 6:53 pm

Very Happy
Yuu
Yuu

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Niu Lihua di jan 19, 2010 6:58 pm

Tuurlijk krijgen jullie niet dezelfde krachten (:
Ik zit te twijfelen tussen : Licht en donker aangezien je weet wat er gebeurd en warmte en vuur.
Heb je even geduld?Embarassed
Niu Lihua
Niu Lihua
Admin

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 17-01-10

https://zweinsteinhogeschool.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Yuu di jan 19, 2010 7:01 pm

Tuurlijk altijd, ookal zou ik het zo GEWELDIG vinden om licht en donker te krijgen <3
Yuu
Yuu

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Niu Lihua di jan 19, 2010 7:02 pm

Haha!
Niu Lihua
Niu Lihua
Admin

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 17-01-10

https://zweinsteinhogeschool.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Yuu di jan 19, 2010 7:04 pm

Very Happy
Yuu
Yuu

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Niu Lihua di jan 19, 2010 7:12 pm

Kracht: Donker
Niu Lihua
Niu Lihua
Admin

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 17-01-10

https://zweinsteinhogeschool.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Yuu di jan 19, 2010 7:12 pm

Jeah n_n
Yuu
Yuu

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Yumiko di jan 19, 2010 7:20 pm

Jij blij x3
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Rose di jan 19, 2010 7:22 pm

Yumiko schreef:Jij blij x3

Will jij licht?
Hm kan wel want jullie zijn tweeling...
Rose
Rose

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Yumiko di jan 19, 2010 7:23 pm

Rose schreef:
Yumiko schreef:Jij blij x3

Will jij licht?
Hm kan wel want jullie zijn tweeling...

Whaaa als dat mag ben ik nog blijer <3
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Rose di jan 19, 2010 7:24 pm

Yumiko schreef:
Rose schreef:
Yumiko schreef:Jij blij x3

Will jij licht?
Hm kan wel want jullie zijn tweeling...

Whaaa als dat mag ben ik nog blijer <3

Okee dan krijg jij licht!
Rose
Rose

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Yumiko di jan 19, 2010 7:26 pm

JEAAHHH <3
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yuu lucas sayaka Empty Re: Yuu lucas sayaka

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum