Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yumiko sayaka

2 plaatsers

Ga naar beneden

Yumiko sayaka Empty Yumiko sayaka

Bericht  Yumiko ma jan 18, 2010 8:46 pm

Naam: Yumiko Sayaka
Roepnaam: Ze wordt vaak Yumi genoemt door vrienden andere noemen haar gewoon Yumiko.
Leeftijd: 15
Verjaardag: 24 mei
Krachten: [Ik geef jou een kracht, dus je hoeft niets uit te kiezen. Ik kies meestal een kracht die past bij je verleden, karakter.]

Afdeling:Zwaderich

Familie: Yumiko heeft een broer maar die is samen met zijn beste vriend weggelopen in het weeshuis.Maar komt ook op deze school dat had hij beloofd. Yumi en Yuu zijn een tweeling. Bijde kregen ze een ketting om, Yumi kreeg een zwarte goude ketting, eigelijk een goude ketting met een zwarte smaragd er aan. En Yuu kreeg het zelfde maar die smaragd was wit. Vaak werden Yuu en Yumi YIN&YANG genoemt.
Afkomst: Yumiko komt uit Japan, de hoofdstad van Japan, waar een weeshuis stond naast het kerkhof.
Verleden: Yumiko heeft veel meegemaakt, erg veel, ze heeft mensen zien lijden en zien dood gaan. Yumiko werdt samen met haar broer voor een weeshuis gelegt, haar broer heten Yuu, In het weeshuis was het gebruikelijk dat kinderen het werkt deden zo niet werdt je zwaar gestraft, Zij en Yuu zijn altijd mishandeld, als Yumi geen straf had gehad dan was Yuu daaronder altijd de dupen van, de vrouw had een hekel aan hun en strafte ze welke dag als het maar kon, Yuu leed hier zwaar onder en is samen met een vriend weggelopen, met de boodschap dat ze elkaar zouden zien op het HOGWARTS, omdat ze bijde bijzondere krachten bezaten, Yumi werdt hierdoor nog meer gemarteld en het werdt ondragelijk voor haar een spontaan meisje verandere in een Stil, somber, mistieus meisje die volgens de leiding nooit iets goed kon doen.Later kwam er een jongen in haar leven genaamt Renn, deze jongen veranderde haar leven hij hielp haar en trooste haar ze waren beste vrienden al vanaf het begin ookal was het moeilijk om vrienden met haar te worden wat nu nog steeds zo is, Later werdt deze jongen haar vriendje, maar er was iets vreemds aan hem hij was anders, gifgelige ogen, opeens toen het volle maan was begreep ze het, het was een weerwolf, hij verscheurde haar bijna met huid en haard, Yumiko werdt voor iedereen bang, ze gebruikte haar krachten maar vermoorden hem niet en rende weg toen een week later kwam hij elke dag bij haar maar ze moest niets meer van hem weten maar na een tijdje vergaf ze hem als vergevenis nam Renn haar mee naar het meer, waar ze bijna verdronk omdat ze niet kon zwemmen, Renn had haar hier ingeduwt, maar hij wist niet dat ze niet kon zwemmen, renn redde haar weer uit het water, ze vond renn toen een echte held maar was dat wel zo, na een tijdje had ze hem door, hij wou haar niet hij wou haar ketting, hij wou haar dood hebben, Yumi leed erg veel pijn toen ze hier achterkwam, natuurlijk werdt ze nog steeds gemarteld maar dit vond ze erger renn de jongen die ze vertrouwde wou haar doden, Renn was echter niet van plan om weg te gaan bij haar en vergalde nog erger haar leven dan het al was, Toen Renn het weer voor elkaar kreeg dat Yumiko hem vertrouwde leefde ze een week in echte liefde, hij heeft toen haar gekust weer gingen ze naar het meer maar werdt hij vermoord, vermoord door een monster ze ziet alles nog zo goed voor zich, de jongen waar van ze hield maar hij niet van haar werdt vermoord door een monster.Yumiko was woedend alles waar ze van hield werdt afgenomen, Met haar dolk vermoorde ze het monster met veel moeite ze heeft daar een tijdje gezetten naar Renn te staren, ze had belooftes gedaan aan hem, het bleek dat hij echt van haar hield de laaste dagen en hij haar wou beschermen, Yumiko heeft gehuild, ze was ontroostbaar geworden en ze heeft de dood bij renn in de ogen gezien. Ze heeft daar een maand bloemen gebracht, Ze werdt nog steeds gemartled door de leidinggevende van de school die haar nog steeds meer gingen haten en haar de schuld gaven van renn's dood, wat er nou echter bleek was dat de leidinggevende haar ketting wou en renn gebruikte, Yumiko werdt onhandelbaar ookal sloegen ze haar bond en blauw. Yumi was het zat en heeft het hele weeshuis uitgemoord met haar krachten en een zwaard die ze bij haar geboorte kreeg.Ze heeft toen haar spullen ingepakt en is naar deze school vertrokken.
Belangrijke personen: Yuu haar broer, de beste vriend van Yuu, die Rain heten en Renn de liefde van haar leven.
Belangrijke voorwerpen: Haar zwaard en haar ketting.

Lengte: Yumiko is erg klein ze is 1.54 ze groeit door tot 1.62 omdat ze te veel gemarteld is leed ze aan bloed armoede.
Haar: Yumikos haar is zilverwittig net als die van haar broer, het is steil maar kruld aan de onderkant een beetje, haar haar is er dik, meestal draagt ze het los of in een schuine staart net zoals op de foto.
Ogen: Yumiko draagt geen make up ze vind haar uiterlijk al goed genoeg. haar ogen staan duister en zijn rood.
Lichaam: Yumiko is dun maar dat verbergt haar vrouwelijkheid dus niet. Yumiko is erg lenig.

Karakter: Stil,mistrieus,verlegen.Moordlustig,gewelddadig, wantrouw bijna iedereen behalve haar broer, is daar ook heel spontaan en emotineel tegen.
Liefde: Yumiko is de liefde een klein beetje zat, het heeft haar gemaakt tot wie ze nu is, stil en niets anders. De liefde liet haar echter altijd in de steek toen ze het nodig had en nu zoekt ze het ook niet, ze heeft bindingsangt gekregen.

Hobby's: Viool spelen en dansen, lezen.
Talenten: Viool spelen en haar ballet kunsten.
Zwakheden: Yumiko heeft een zwak voor katten, ze heeft zelf een zwerfkatje genaamt Yuuki.Ze kan niet liegen over haar verleden maar klapt meestal dicht als je het er over heb.
Overig: Ze heeft een zwerfkatje Yuuki.
Plaatjes
Yumiko sayaka Yumiko1
Yumiko sayaka 687474702s6934332r70686
Yuu
Yumiko sayaka 10070988
Rain
Yumiko sayaka Makeamovebylasaro
Renn

Yumiko sayaka 570365f35908772c5ef882f
Yuuki
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yumiko sayaka Empty Re: Yumiko sayaka

Bericht  Yumiko ma jan 18, 2010 9:46 pm

Ladiedaaa >=3
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yumiko sayaka Empty Re: Yumiko sayaka

Bericht  Niu Lihua ma jan 18, 2010 9:53 pm

Goed gekeurd!

Kracht:

Ijs,Kou en Pijn.
Niu Lihua
Niu Lihua
Admin

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 17-01-10

https://zweinsteinhogeschool.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Yumiko sayaka Empty Re: Yumiko sayaka

Bericht  Yumiko ma jan 18, 2010 10:06 pm

Oeww jeaah PIJN <3

I love it helaas is het heel weinig >.<
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yumiko sayaka Empty Re: Yumiko sayaka

Bericht  Niu Lihua ma jan 18, 2010 10:08 pm

Ghehe, ik weet dat ik er neit veel heb geschreven. Maar je mag zelf dingen bij verzinnen xd
Ik was niet van plan dingen over te kopieeren ofzo iets dus ja:P
Je mag zelf dus dingen bij verzinnen.
Butt ik ga GTST kijken Very Happy
Niu Lihua
Niu Lihua
Admin

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 17-01-10

https://zweinsteinhogeschool.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Yumiko sayaka Empty Re: Yumiko sayaka

Bericht  Yumiko ma jan 18, 2010 10:12 pm

Niu Lihua schreef:Ghehe, ik weet dat ik er neit veel heb geschreven. Maar je mag zelf dingen bij verzinnen xd
Ik was niet van plan dingen over te kopieeren ofzo iets dus ja:P
Je mag zelf dus dingen bij verzinnen.
Butt ik ga GTST kijken Very Happy

Ok xd
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yumiko sayaka Empty Re: Yumiko sayaka

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum