Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De bibliotheek

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

De bibliotheek Empty De bibliotheek

Bericht  Niu Lihua di jan 19, 2010 5:48 pm

De bibliotheek is erg groot. Misschien wel de grootste ruimte van Zweinstein. De vloeren zijn van marmer en de muren zijn in een warme kleur rood. De boekenkasten reiken tot aan het plafond. Er hangen trappen aan die bewegen van links naar rechts van boven naar beneden zodat je ook een boek van boven kunt pakken. De boeken beneden zijn nieuw de boeken boven in zijn oud en stoffig. Je kunt hier alles vinden wat je wilt weten.

Aantal personen: Maximaal 8, er moet natuurlijk nog wel wat rust blijven op deze plek.
Niu Lihua
Niu Lihua
Admin

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 17-01-10

https://zweinsteinhogeschool.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Rose di jan 19, 2010 7:35 pm

Ik stak mijn hoofd om de hoek en keek even of er niemand was. Ik glimlachte ik was toch liever alleen in de bibliotheek. Ik liep naar een willekeurige kast en keek naar boven. Daar boven stonden de meest fasicnerende boeken van de hele school, in elke kast stonden boeken, zoveel boeken. Ik ging op een trap staan en vloog zachtjes omhoog. Ik kwam aan bij de bovenste plank, ik zweefde meters boven de grond. Ik had een grote glimlach om mijn mond en mijnn vinger gleed over de ruggen van de boeken heen. 'Geschiedenis, vroeger en nu, de mens en de vampier.' Ik mompelde zachtjes de titels van de boeken en pakte uit eingelijk het boek dat ik zocht, twee rijen verder bij de boeken over uiterlijk. Ik pakte het boek en zweefde terug naar beneden. Eenmaal beneden ging ik op een grote rode stoel zitten en sloeg het boek open.
Rose
Rose

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Yumiko di jan 19, 2010 7:38 pm

Ik liep met langzaam naar de bibiotheek, het knorrige vrouwtje keek me aan en ik glimlachtte, ik liep de kamer in en keek rond er zat een meisje, ik liep naar de kast en liet mijn vinger over de boeken heen gaan, ik nieste van het stof. '' Hoeeshjoee '' Ik veegde even onder mijn neus en glimlachtte. Ik pakte een boek en ging zitten op de grond.
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Rose di jan 19, 2010 7:41 pm

Ik hoorde de deur open en dicht gaan, en ik hoorde iemand niezen. Ik werd nieuwschierig en keek over de rand van mijn boek wie er binnen was gekomen. Een meisje. Ik ging weer verder met lezen en keek gefasineerd naar een plaatje van een tovenaar die totaal van uiterlijk veranderde. Ik streek met mijn vinger erover heen. Dat kon ik ook, even iemand anders zijn even niet jezelf zijn maar in de huid van een ander kruipen. Ik glimlachte.
Rose
Rose

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Seth Downland di jan 19, 2010 7:41 pm

Ik liep langs de boekenkasten, niet echt op zoek naar iets, gewoon iets wat ik interessant genoeg vond om te lezen, ik was namelijk niet zo erg van het lezen. Maar tot nu toe had ik nog niks gevonden.
Seth Downland
Seth Downland

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Rose di jan 19, 2010 7:45 pm

De deur ging weer open en dicht. Ik grinnekte zachtjes bij mezelf 'de bieb is populair vandaag. Normaal komt hier nauwlijks iemand.' Ik haalde mijn schouders op en had de neiging om iemand anders te worden, ik was mezelf een beetje zat geworden de laatste tijd. Ik zuchte zachtjes en sloeg weer een bladzijde om. Ik keek naar het hoofdstuk 'vleugels.' Ik glimlachte nog breder, vliegen had mij altijd al geinspireerd en ik wist dat ik ooit ook kon vliegen. Ooit. Wat klinkt dat lang... Ik zuchte en sloeg de bladzijde toch maar om.
Rose
Rose

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Yumiko di jan 19, 2010 7:47 pm

Ik keek op en zag dat er nu ook een jongen was gekomen, ik zuchtte en rolde met mijn ogen kon je nergens alleen zijn op deze hele school. Ik beet op mijn lip, de jongen die binnen was gekomen was wel knap, ik staarde naar zijn ogen ze verleden me maar toch hield ik me mond. ik beet op mijn lip.
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Seth Downland di jan 19, 2010 7:49 pm

Ik trok een boek uit de kast over botten afvuren, ik was nog best wel een beginner als het om helen ging, en met botten was ik ook nog niet echt ver, maar misschien kon ik wijzer worden door dit boek. Ik keek een meisje dat op de grond zat en glimlachte even naar haar. Ik keek om me heen, kon je hier nergens zitten ofzo?
Seth Downland
Seth Downland

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Yumiko di jan 19, 2010 7:52 pm

Ik glimlachtte charmant en mistrieus terug, daar was ik erg goed in, een mistririe zijn voor andere, ik keek in mijn boek en begon stiekem te blozen. hij keek naar me . Ik wou me nu eigelijk best wel slaan maar deed niets, na alles wat Renn had gedaan had ik de liefde nooit meer vertrouwt.
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Seth Downland di jan 19, 2010 7:58 pm

Ik keek haar nog een tijdje aan, totdat zij weer naar haar boek keek. Daarna wendde in mijn blik weer af en liep door. Ik ging aan een tafel zitten, iets verder dan het meisje en sloeg het boek open. Ik bekeek even de inhoud, en besloot bij hoofdstuk 2 te beginnen. De basis van 'botcontrole' had ik inmiddels al onder de knie, dus hoefde ik niet nog een keer door de lezen.
Seth Downland
Seth Downland

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Yumiko di jan 19, 2010 8:00 pm

Ik zuchtte en stond op. Ik klapte het boek dicht en ging naar het knorrige vrouwtje, ik begon haar allemaal vragen te stellen over het magie verbruik in de school of er een oefen plek was. ik glimlachtte lichtjes.
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Seth Downland di jan 19, 2010 8:03 pm

'Leer in met een korte instructie het versnellen van het herstelproces van de diepste botbreuken.' las ik zachtjes voor. De tekst klonk aantrekkelijk, maar zo makkelijk was het natuurlijk niet. Ik keek na hoe het meisje naar de bibliothecaresse liep, 'damn, she had a fine ass.. x'd
Seth Downland
Seth Downland

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Yumiko di jan 19, 2010 8:14 pm

( OmG XD whahaha =P )

Ik keek naar de jongen die mij aan keek, ik had altijd snel door als mensen naar me keken en glimlachtte charmant en zwaaide. Ik wende me naar het knorrige vrouwtje die tegen me begon te praten.
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Seth Downland di jan 19, 2010 9:11 pm

Ik glimlachte en stond op. Het boek liet ik liggen, er was toch niemand hier dus niemand die het zal pakken. Ik liep naar haar toe, en ging naast haar staan. Het bibliotheek vrouwtje negeerde ik. 'Seth. En jij?' Vroeg ik en keek haar aan.
Seth Downland
Seth Downland

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Yumiko di jan 19, 2010 9:44 pm

Ik keek hem aan met een schuin hoofd, ik draaide me een slagje naar hem toe en bleef hangen tegen de balli aan met een arm erop en de andere uitgestoken. '' Yumiko '' Ik glimlachtte.
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Rose di jan 19, 2010 9:46 pm

Ik keek op en zag dat de jongen en het meisje aan het praten waren. Ik stond op en liep terug naar de trap. Ik stapte er op en ik gleed omhoog. Ik kon nu alles zien. Ik glimlachte breed en zette het boek terug.
Rose
Rose

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Seth Downland di jan 19, 2010 11:01 pm

Ik schudde haar hand even, en liet haar hand daarna los. 'Bijzondere naam' Zei ik daarna en bekeek haar vluchtig
Seth Downland
Seth Downland

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Yumiko wo jan 20, 2010 3:26 pm

Ik knikte even, '' Dankje denk ik ''. Ik zag dat hij me van top tot teen bekeek en fronstte lichtjes. waarom keek hij zo naar haar. Ik legde beschermend mijn hand over mijn ketting heen die zwart gloeide en keek toen naar het knorrige vrouwtje.
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Niu Lihua wo jan 20, 2010 4:59 pm

Yumiko jij hebt LICHT en Yuu jij hebt DONKER!

Denk daaraan anders pak ik jullie kracht af en krijgen jullie geen kracht voorlopig.
Sorry, ik wil eigenlijk niet te streng zijn maar jullie moeten er wel op letten.
Niu Lihua
Niu Lihua
Admin

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 17-01-10

https://zweinsteinhogeschool.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Yumiko wo jan 20, 2010 7:13 pm

Niu Lihua schreef:Yumiko jij hebt LICHT en Yuu jij hebt DONKER!

Denk daaraan anders pak ik jullie kracht af en krijgen jullie geen kracht voorlopig.
Sorry, ik wil eigenlijk niet te streng zijn maar jullie moeten er wel op letten.

Uhmm wil je even zeggen wat ik echter fout doe....
met dat donker en licht, als het om die ketting gaat ruil ik dat wel x3.
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Ilisu Nyoh wo jan 20, 2010 8:12 pm

Ik liep door de gang, op weg naar de bibliotheek. Ik hoorde iets uit de bibliotheek komen. Vreemd, daar was toch nooit iemand? Ik opende de deuren. Ik zag waar het geluid vandaan kwam. Seth en Yumiko! En het knorrige vrouwtje Wink
Ik zag ook iemand bovenaan de trap staan. Rose! Tjonge. Het was wel druk. Ik kwam er af en toe een boek halen, maar dan was er nooit iemand. Ik liep naar een kast en pakte er een boek uit. Ik zag het monster, maar toch klopte er iets niet. Ik wist niet wat... Bléh, saai. Ik liep voorzichtig naar het knorrige vrouwtje toe en vroeg waar de informatieve boeken stonden.


Laatst aangepast door Ilisu Nyoh op do jan 21, 2010 8:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Ilisu Nyoh
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 18-01-10
Woonplaats : Naast de buren :P

http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Niu Lihua wo jan 20, 2010 8:14 pm

Yumiko je doet het niet verkeerd, maar het lijkt steeds of je de kracht donker gebruikt...

En ilsu nog wat!
Je mag nog niet posten zonder dat je rol is goed gekeurd!
Niu Lihua
Niu Lihua
Admin

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 17-01-10

https://zweinsteinhogeschool.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Ilisu Nyoh wo jan 20, 2010 8:15 pm

Maar hij is zojuist goedgekeurd door Rose!
Ilisu Nyoh
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 18-01-10
Woonplaats : Naast de buren :P

http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Niu Lihua wo jan 20, 2010 8:17 pm

Ja dat weet ik maar daarvoor was die nog niet goedgekeurd...
maar ik maak er verder geen probleem van maar lees anders de regels even?
Niu Lihua
Niu Lihua
Admin

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 17-01-10

https://zweinsteinhogeschool.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Ilisu Nyoh do jan 21, 2010 8:29 pm

Niu Lihua schreef:Yumiko je doet het niet verkeerd, maar het lijkt steeds of je de kracht donker gebruikt...

En ilsu nog wat!
Je mag nog niet posten zonder dat je rol is goed gekeurd!
Het is Ilisu
Ilisu Nyoh
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 18-01-10
Woonplaats : Naast de buren :P

http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum