Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De woonkamer

5 plaatsers

Ga naar beneden

De woonkamer Empty De woonkamer

Bericht  Niu Lihua di jan 19, 2010 5:51 pm

De woonkamer is een kamer waar alle leerlingen samen kunnen zijn. Er zijn vele banken met kussentjes in vele maten en kleuren. De lampen staan altijd een beetje schemerig, niet eng schemerig maar gezellig schemerig. Ook staan er boekenkasten en planten. De ramen zijn middelmatig qua grote met gordijnen die op de grond nog een klein stukje door gaan.

Aantal personen: Maximaal 15
Niu Lihua
Niu Lihua
Admin

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 17-01-10

https://zweinsteinhogeschool.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De woonkamer Empty Re: De woonkamer

Bericht  Yuu di jan 19, 2010 7:22 pm

Ik zuchtte hier hadden Yumiko en ik afgesproken, ik had haar een brief gestuurd en zal hier op haar wachtten, Ik beet op mijn lip, zal ze nog iets van hem weten? zal ze hem herkennen? Zal hij haar wel herkennen? allemaal vragen schoten door hem heen.
Yuu
Yuu

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De woonkamer Empty Re: De woonkamer

Bericht  Yumiko di jan 19, 2010 7:25 pm

Ik liep door de gangen. Met een brief in me handgeklemt. Ik was bang, bang om mijn eigen broer niet te herkennen zachtjes deed ik de deur open en ging ik naar binnen, mijn ogen waren groot en ik keek de kamer grond, ik zag een jongen met zilverachtig haar. '' Yuu '' zei ik zachtjes.
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De woonkamer Empty Re: De woonkamer

Bericht  Yuu di jan 19, 2010 7:29 pm

Ik hoorde een zacht meisjes stemmetje, het was nu of nooit, ik stond op. Ik schrok van haar uiterlijk, ik had haar anders voor gesteld, maar ze zag er nog steeds knap uit, mischien knapper. '' Yumi '' zei ik zachtjes ik trok mijn wenkbrouw op. Ik was overdonderd door haar, ze zag er goed uit alsof er nooit iets met haar was gebeurt, als je goed keek leek ze omringt te zijn door licht.
Yuu
Yuu

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De woonkamer Empty Re: De woonkamer

Bericht  Yumiko di jan 19, 2010 7:34 pm

Ik kreeg tranen in me ogen en vloog Yuu om de hals '' Yuu '' Ik knufflede hem bijna plat en begon te huilen overzijn schouder heen, na al die jaren had ze haar broer weer in haar armen, na al die tijd van eenzaamheid had ze eindelijk weer iemand. Ik stapte weg en veegde de tranen van mijn wangen af.
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De woonkamer Empty Re: De woonkamer

Bericht  Rose di jan 19, 2010 7:38 pm

Ik zat stilletjes alleen in een hoekje van de woonkamer, diep verborgen achter de rug van een grote statige stoel. Ik volgde de hele gebeurtenis maar dan niet via mijn ogen maar via mijn oren. Ik kon me precies voorstellen hoe het zou zijn. Ik schudde mijjn hoofd op de pony uit mijn haar te krijgen. Ik sloeg zachtjes een bladzijde om van het boek en las stilletjes verder, terwijl ik de verdere gebeurtenissen in mijn geheugen opsloeg.
Rose
Rose

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De woonkamer Empty Re: De woonkamer

Bericht  Yuu di jan 19, 2010 7:43 pm

Ik glimlachte naar haar. 'Je bent niet echt veranderd wist je dat' Ik grijnsde en keek haar lang aan, ik streelde haar haar, ze was nog steeds klein. Over het verleden praten deed hij liever niet. Ik veegde het haar uit haar ogen en knuffelde haar nog, mijn leven was weer compleet met haar er bij ookal waren er grote stukken van mijn leven er niet meer, maar zij wel en hij zal haar beschermen hoe dan ook.
Yuu
Yuu

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De woonkamer Empty Re: De woonkamer

Bericht  Yumiko di jan 19, 2010 7:49 pm

Ik bloosde lichtjes en pakte zijn hand vastm hij voelde koud aan, zijn ketting scheen wel wit licht terwijl de mijne duister zwart was. ''Yin&Yang'' zei ik langzaam. Ik grijnsde, ik had eindelijk weer een stukje van mijn leven terug, ik vroeg me stiekem wel af wat er met rain was gebeurt en wat er met hem was gebeurt maar ik zei niets. Onze ogen zeiden al genoeg voor ons.
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De woonkamer Empty Re: De woonkamer

Bericht  Yuu di jan 19, 2010 7:55 pm

Ik glimlachtte en ging zitten, Ik plofte neer en klopte naast me, Yumiko ging ook zitten, ze was erg gehoorzaam altijd al geweest, behalve dan in het weeshuis. ik beet op mijn lip en begon haar vragen te stellen over haar verleden. Snel zei ik er achteraan. 'Je hoefd het allemaal niet te zeggen hoor'.
Yuu
Yuu

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De woonkamer Empty Re: De woonkamer

Bericht  Yumiko di jan 19, 2010 7:59 pm

Ik beet op mijn lip en keek of er niemand was ik zag niemand en begon te vertelen vanaf het moment dat hij weg was, over Renn en het weeshuis, ik kreeg tranen in mijn ogen en ik zag dat yuu ook verandere, maar ik probeerde niet zielig over te komen, ik deed alsof het normaal was dat je mishandeld werdt.
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De woonkamer Empty Re: De woonkamer

Bericht  Yuu di jan 19, 2010 8:04 pm

(( ik moet nu echt HW maken dus kom morgen weer ofzo ))

Ik balde mijn vuist, Hoe durfde die jongen mijn zusje zo pijn te doen, ik probeerde haar te troosten ookal lukte dat niet echt. Ik begon maar over mijn verleden te vertellen toen ik klaar was wachtte ik niet op haar reactie, Ik drukte en kus op haar wang en vertrok ik had namelijk les. 'Ik spreek je later wel zusie'. ik liep de woonkamer uit en liet haar alleen.
Yuu
Yuu

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De woonkamer Empty Re: De woonkamer

Bericht  Ilisu Nyoh wo jan 20, 2010 7:24 pm

Ik zag Yuu uit de woonkamer uit lopen. Ik zag aan zijn gezicht dat hij kwaad was. Ik liep naar de woonkamer en opende de deuren. Ik zag Yumiko zitten. Ze was aan het snikken. Ik liep na haar toe en vroeg wat er gebeurd was.
Ilisu Nyoh
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 18-01-10
Woonplaats : Naast de buren :P

http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

De woonkamer Empty Re: De woonkamer

Bericht  Yumiko zo jan 31, 2010 3:07 pm

Ik keek haar aan, ''Gaat je niets aan!'' Schreeuwde ik tegen haar. ik veegde mijn tranen weg, ik was blij dat ik mijn broer weer had maar wat dit meisje vroeg die ze niet eens kende en nu ook gewoon niet wil leren kennen hoefde dit niet te weten. Ik beet zachtjes op mijn lip, mijn ketting gloeide waarom waren mensen en andere wezens zo moeilijk.
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De woonkamer Empty Re: De woonkamer

Bericht  Ilisu Nyoh di feb 02, 2010 6:36 pm

Ik schrok toen ze me zo afsnauwde. Maar op de een of andere manier snapte ik het wel. Ik bekeek haar eens goed. Ze zag er moe uit. Ik vroeg maar niet waarom ze er zo uit zag, uit angst dat ze weer zo kwaad op me werd. Ik had een raar gevoel in mijn buik. Ik bekeek haar nog een keer. Wat leek ze veel op Yuu! Opeens drong het tot me door. Het was een tweeling! Ik wist niet waarom, maar opgelucht stond ik op, glimlachte naar Yumiko en liep naar het raam. Ik wist niet waarom. Ik sloot mijn ogen voor het felle licht dat me tegemoet kwam. Toen ik dacht dat mijn ogen wel aan het licht gewend waren sperde ik ze open. En inderdaad, ze waren aan het licht gewend. Ik genoot van het uitzicht dat ik vanuit de woonkamer zag.
Ilisu Nyoh
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 18-01-10
Woonplaats : Naast de buren :P

http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

De woonkamer Empty Re: De woonkamer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum