Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het tekenlokaal

4 plaatsers

Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Het tekenlokaal

Bericht  Ilisu Nyoh vr jan 22, 2010 8:03 pm

Het tekenlokaal is groot. Er staat in het midden van het lokaal een grote tafel met stoelen. Daar omheen staan banken, waar je kunt zitten. Voorin in het lokaal hangt een groot schoolbord. Overal liggen krijtjes en potloden verspreid. In allerlei kleuren. Je kunt hier ook gaan zitten in een van de banken en kijken naar de tekeningen die aan de prikborden (waar er een stuk of 8 van zijn) hingen.

Maximaal 10 personen


Laatst aangepast door Ilisu Nyoh op vr jan 22, 2010 8:07 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Ilisu Nyoh
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 18-01-10
Woonplaats : Naast de buren :P

http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Ilisu Nyoh vr jan 22, 2010 8:06 pm

Ik liep naar het tekenlokaal. Ik ademde diep in en opende de deuren. Het was voor het eerst sinds jaren dat ik weer in een tekenlokaal kwam. Kon ik het nog? Kon ik nog goed tekenen? Ik pakte een vel dik papier, een grijs potlood en begon te tekenen. Ik hoefde niet na te denken, het gebeurde vanzelf. Het potlood vloog over het papier. Ik was blij. Ik voelde me hier thuis. Ik was opgegroeid en had veel mooie tekeningen gemaakt. Het was misschien al wel 5 jaar geleden dat ik voor het laatst in een tekenlokaal ben geweest. Maar ik kon het nog, ik kon nog tekenen. Ik keek naar het vel papier. Wat was de tekening mooi! Ik stond op en hing hem aan het prikbord.
Ilisu Nyoh
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 18-01-10
Woonplaats : Naast de buren :P

http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Ry Evinek za jan 23, 2010 10:53 am

Ik voelde iets. Wat ik voelde? Het was een soort warmte, iets van vreugde. Ik hoorde krassen uit het tekenlokaal. Ik liep naar het tekenlokaal. Hier was het nog fijner, een fijn gevoel. Een blij gevoel. Ik opende de deuren. Ik zag een meisje zitten. Vreemd, ik had haar eerder gezien. Ik weet niet meer wanneer. Stil ging ik op een bank zitten, en ik keek naar hoe het meisje tekende.
Ry Evinek
Ry Evinek

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 22-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Ilisu Nyoh za jan 23, 2010 10:57 am

Ik keek op. Naar mijn tekening, die aan het prikbord hing. Toen zag ik een jongen zitten. Ik wist wie dat was. Ik kende hem, heel goed zelfs. Het was Ry. Mijn grote liefde. Ik was zo blij, ik kan het niet beschrijven. Ik dacht dat het nu of nooit was. Maar toen wist ik nog niet, dat hij ook op deze school zat. Ik stond op en liep naar hem toe.
Ilisu Nyoh
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 18-01-10
Woonplaats : Naast de buren :P

http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Ry Evinek za jan 23, 2010 11:00 am

Ik schrok toen ik zag dat het meisje naar me toe kwam. Ik werd zenuwachtig. Waar kende ik haar toch van? Opeens schoot het me te binnen. Het was Ilisu, die ik in de eerste klas heb ontmoet. Ik kende haar niet zo goed. Opeens was het meisje bij me. "Hoi, ik ben Ry..." zei ik verlegen.
Ry Evinek
Ry Evinek

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 22-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Rose zo jan 24, 2010 3:49 pm

Ik klopte zachtjes op de deur van het tekenlokaal, ik wist neit of het moest maar ik deed het toch maar. Ik wachte tot iemand wat zou zeggen, ik zuchte en opende zachtjes de deur. Ik zag twee mensen zitten en liep snel langs een paar tekentafels en ging ergens in een donker hoekje zitten en begon zachtjes met een pen de tekst op te schrijven die net, toen ik binnenkwam op te schrijven.
Rose
Rose

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Ilisu Nyoh zo jan 24, 2010 7:07 pm

"Hoi... Ik ben Ilisu." zei ik verlegen. Oh, waarom was hij toch zo knap? Ik bloosde, tenminste, dat gevoel had ik. Volgens mij was ik zo rood als een tomaat. "Uhm... op welke afdeling zit jij?" vroeg ik terwijl ik (als dat kon) nog roder werd. Oh, wat was ik toch een oen. Ik kwam me altijd uit de woorden, maar als ik een leuke jongen zag en hij me aansprak klapte ik dicht. Op dat moment haatte ik mezelf. Ik kon mezelf wel voor m'n hoofd slaan, zo stom vond ik mezelf. Maar ik deed het niet, dan zag ik er nog stommer uit. Ik keek op en zag een meisje. Ik had haar eerder gezien, in de bibliotheek. Ik had geklop op de deur gehoord, maar op dat moment was ik me er niet van bewust dat dat op de deur van het tekenlokaal zou kunnen zijn. Ik was met mijn gedachten bij Ry.
Ilisu Nyoh
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 18-01-10
Woonplaats : Naast de buren :P

http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Rose zo jan 24, 2010 7:41 pm

Ik zei niets en luisterde naar wat er werd gezegt. Ik bestudeerde de jongen en het meisje eens goed. Ik had de neiging om te lachen. Ik grinnekte zachtjes en barste daarna in lachen uit. Ik sloeg een hand voor mijn mond.
Rose
Rose

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Ilisu Nyoh zo jan 24, 2010 7:57 pm

Ik keek beledigd op. Ik snapte eigenlijk niet waarom ze lachte...
Ilisu Nyoh
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 18-01-10
Woonplaats : Naast de buren :P

http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Rose zo jan 24, 2010 8:02 pm

Ik sloeg mijn hand weer voor mijn mond en lachte zachtjes verder. Ik wist neit waarom maar ik had gewoon zin om te lachen.
Rose
Rose

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Ilisu Nyoh zo jan 24, 2010 8:10 pm

Pas toen ik doorhad dat ze om niks aan het lachen was keek ik weer naar Ry. Ik zag dat hij verzonken was in gedachten. Ik weet niet welke gedachten, want gedachtenlezen is niet mijn kracht. Ik liep naar het meisje toe. "Hoi! Ik ben Ilisu. Hoe heet jij?" Ik wist dat het nogal kinderachtig overkwam, maar hoe moest ik het anders zeggen? Ik zag Ry naar me kijken en denken: 'wat heeft die dan?' Jammer dan. Hij reageerde niet op mijn vraag.
Ilisu Nyoh
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 18-01-10
Woonplaats : Naast de buren :P

http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Rose zo jan 24, 2010 8:11 pm

Ik keek raar op. 'Rose.' Ik ging weer verder met schrijven. Wat meot ik met een huffelpuffer?


Laatst aangepast door Rose op zo jan 24, 2010 8:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Rose
Rose

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Ilisu Nyoh zo jan 24, 2010 8:17 pm

Weer keek ik beledigd. Wat een stom meisje zeg! Ik hoefde niks meer met haar te maken hebben. Ik voelde tranen in mijn ogen opkomen. Ik kon er niet tegen als ik zo'n beslissing nam. Wat was er verkeerd aan om op een andere afdeling te zitten? Het moest bovendien van het schoolhoofd! Wat gemeen om me zo te behandelen. Ik begon hardop te huilen. Dat Rose me nu een baby vond kon me niks schelen. Ik was kwaad en verdrietig tegelijk. Het was niet eerlijk. Het leven was niet eerlijk! Huilend ging ik in een hoekje van het tekenlokaal zitten en begon te tekenen. Ik tekende mezelf, huilend. Erboven schreef ik: 'Het leven is gemeen.' Ik werd er niet vrolijker van. Ik pakte nog een vel papier en tekende. Mezelf weer, maar nu blij. Hierboven schreef ik: 'De perfecte ik' Maar zo was ik niet. Ik was niet blij. Weer barstte ik in huilen uit. Ik trok me terug in het hoekje waar ik zat.
Ilisu Nyoh
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 18-01-10
Woonplaats : Naast de buren :P

http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Rose zo jan 24, 2010 8:29 pm

Ik trok een wenkbrauw op. 'Oke?' Ik haalde mijn schouders op en schreef rustig verder.


---

Hoe weet jij wat ik denk?
Rose
Rose

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Ilisu Nyoh zo jan 24, 2010 8:53 pm

(( Kon ik merken aan hoe je deed tongue ))

Dat had ze niet moeten zeggen. Ik had nu eenmaal een best wel vreemde persoonlijkheid, daar had ze gelijk in. Maar dat is nog niet de reden om me zo te behandelen! Oke, oke?! Ik was woedend. Niet een beetje kwaad, maar echt woedend. Ik snapte niet waarom ze het tekenlokaal binnen was gekomen als ze toch alleen maar ruzie zocht. Waarom moest uitgerekend IK haar slachtoffer zijn? Ik was echt kwaad op haar. Alle verdriet was nu weg, het maakte plaats voor woede. En wat schreef ze eigenlijk?! Waarom, WAAROM, was ze het tekenlokaal binnengekomen. Ik wist niet waarom, maar ik barstte weer in tranen uit. Dat was het met mij, ik kon nooit lang boos blijven. Ik werd dan wel snel boos, maar lang was ik het nooit. Soms wel jammer, vond ik zelf. Maar anderen konden er alleen maar van profiteren. Huilend begon ik iets te schetsen. Ik wist niet eens wat. Opeens kwam in me op waarom ik zo lang niet in een tekenlokaal ben geweest. Omdat iemand, ik wist niet meer wie, me net zo behandeld had als Rose. De woede verdween en maakte plaats voor nog meer verdriet, voor zover dat kon. Ik huilde nog harder. Ik wist niet wat ik haar aangedaan had, waarom ze zo tegen me deed.
Ilisu Nyoh
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 18-01-10
Woonplaats : Naast de buren :P

http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Rose zo jan 24, 2010 8:59 pm

Ik trok mijn wenkbrauw op. 'Oke hoezo ik moet me even aanstellen!?' Ik stond op en liep nijdig weg. Dan gaat ze toch lekker bij haar vrienje uithuilen!?
Rose
Rose

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Ilisu Nyoh zo jan 24, 2010 9:05 pm

Meteen had ik spijt van alle dingen die ik dacht. Ik had het gevoel dat ze gedachten kon lezen. Ik kon er niet tegen als iemand door mij kwaad werd. Ze was allang kwaad, dat wist ik wel, maar zo kwaad niet. Ik was geschokt... Maar aan de andere kant dacht ik: Mooi, fijn, is ze eindelijk weg. Dat was de kant van Ilisu die ik aan iedereen liet zien. Maar mijn andere ik dacht: Wat heb ik gedaan? WAT HEB IK GEDAAN? Opeens veranderde de hele wereld voor me. Tot nu toe had ik iedereen mijn slechte ik laten zien. Maar dat ging veranderen. Ik liet de betere, de goede ik zien. Vanaf nu wou ik alleen nog maar vrienden hebben, geen vijanden. Ik stond ook op en rende achter Rose aan. "Rose, wacht! Het... het spijt me, ik bedoelde het niet zo, ik ben... zo'n enorme flapuit, ik zeg van alles voordat ik er erg in heb. Het was niet mijn bedoeling om je zo kwaad te maken. Rose?" Ik vroeg me af of ze wel luisterde.
Ilisu Nyoh
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 18-01-10
Woonplaats : Naast de buren :P

http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Rose zo jan 24, 2010 9:17 pm

Ik draaide me om 'bemoei je met jezelf dan heb je het al druk genoeg.' Ik liep verder zonder dat ik nadacht over wat ik had gezegt en huppelde terug naar de leerlingenkamer.
Rose
Rose

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Ilisu Nyoh zo jan 24, 2010 9:22 pm

Ik volgde haar stiekem naar de leerlingenkamer. Ik wist dat ik daar niet mocht komen, ach ja.
Ik was eigenlijk best wel verdrietig, maar ik had geen zin om sikkeneurig te gaan doen, dat had ik al gedaan.
Ilisu Nyoh
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 18-01-10
Woonplaats : Naast de buren :P

http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Yumiko zo jan 31, 2010 3:27 pm

Omg O_o HELP DE WERELD VERGAAT Dx Omg zomaar drama qween >.> das mijn taak =P toch rose XD
____________

Ik liep naar het lokaal toe en zag een zwadderaar en een huffelpufding. Ik trok mijn wenkbrouw op, wat moest die huffelpuffer met een zwadderaar. Ik trok mijn wenkbrouw nog iets hoger en liep het tekenlokaal in, ik was niet zo erg goed in tekenen maar wel in muziek dus ik paktte maar een bladje en begon wat muziek noten te maken, zachtjes neuride ik de tekst.
Yumiko
Yumiko

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 18-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Ilisu Nyoh di feb 02, 2010 6:49 pm

Ik besefte dat het geen zin had om haar te volgen; ze wou me toch niet zien. Ik liep terug naar het tekenlokaal. Ik pakte automatisch een blaadje en een potlood. Waarom ging dat toch automatisch? Weer vloog het potlood over het papier. Ditmaal deed ik het wel zelf. Ik wist wat ik tekende. Rose en ik. Als twee vriendinnen. Maar dat zal wel nooit zo worden, dacht ik. Maar slechte hoop bestaat niet, dacht ik erachter aan. Niks is zinloos! Vastberaden stond ik op. Toen zag ik een meisje zitten. Het leek niet, alsof ze aan het tekenen was. Ik wist niet wat ze dan hier deed, maar ik was te moe om daarover na te denken. Zachtjes sloop ik het tekenlokaal uit, op weg naar mijn slaapzaal. Van Huffelpuf. Opeens realiseerde ik me, dat het niet erg was om daar te zitten. IK zat daar en verder niks! Ik had er genoeg van om telkens maar buitengesloten te worden. Ik liep terug het lokaal in en liep naar het meisje. "Hoi!" zei ik. "Beetje afgezaagd, maar hoe heet je?" Niemand, maar dan ook NIEMAND, zou mij meer buitensluiten omdat ik een Huffelpuffer was!
Ilisu Nyoh
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 18-01-10
Woonplaats : Naast de buren :P

http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal Empty Re: Het tekenlokaal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum