De oude boerderij

Ga naar beneden

De oude boerderij

Bericht  Rose op di jan 19, 2010 7:21 pm

Er staat ergens op een plek die niemand weet een oud boerderijtje. Deze boerderij is oud en vervallen, en dus ook levensgevaarlijk. Voor leerlingen is dit een verboden plek. Er groeien allemaal bloemen en onkruid rond het huisje.

Aantal personen: maximaal 2
Rose

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: De oude boerderij

Bericht  Ilisu Nyoh op za jan 23, 2010 10:46 am

Ik liep door het bos. Opeens zag ik een boerderijtje staan. Het zag er oud en vervallen uit. Voorzichtig liep ik ernaartoe. Toen ik voor het boerderijtje stond zag ik een bordje: VERBODEN VOOR LEERLINGEN Maar ik was zo nieuwsgierig! Ik verzamelde al mijn kracht en vloog, 10 cm. boven de grond, het terrein op. Overal zag ik onkruid. Maar opeens zag ik een prachtige bloem. Ik plukte hem. Ik vloog snel het terrein van het boerderijtje weer af en wandelde verder, in het bos.
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43

Profiel bekijken http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Bericht  Yumiko op zo jan 31, 2010 3:30 pm

Ik had altijd best wel lak gehad aan de regels en liep naar het bordje, ik maakte een lichtbolletje en schoot het op het bord af zodat de tekst weg ging. Ik beet op mijn lip, waarom was licht nou soms zo dom, mijn broer had duisternis dat vond ik erg cuwl maar licht halloo ik zit in zwadderich O_o. Ik zuchtte en ging zitten, staarend naar het bord, eigelijk moest ik wat kruiden hebben voor een toverdrankje.
Yumiko

Aantal berichten : 31

Profiel bekijken

Bericht  Ilisu Nyoh op di feb 02, 2010 6:47 pm

Ik hoorde geluiden bij de oude boerderij. Dat zou wel een wild dier zijn, dacht ik. Maar toch keek ik verbaasd om. Ik zag wéér een meisje zitten. Waar was het bordje gebleven? Ik zag allemaal stukjes metaal liggen. Welke kracht had het meisje? Ik bleef stil staan, ik liep niet naar de boerderij, maar ook niet het bos in.
Ilisu Nyoh

Aantal berichten : 43

Profiel bekijken http://magischeschool.actieforum.com/forum.htm

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: